دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

گنابادی‌نژاد: سردار شهید سپهبد سلیمانی چهره شاخص دشمن‌شناسی بود

  • کد خبر: ۲۰۴۶۸۱
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
گنابادی‌نژاد: سردار شهید سپهبد سلیمانی چهره شاخص دشمن‌شناسی بود
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان‌رضوی از شهید سلیمانی به عنوان چهره ممتاز دشمن‌شناسی یاد کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به تمام معنا دشمن‌شناس و استکبارستیز بود که همانند او چهره‌ای در جهان اسلام وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در همایش بین‌المللی «شهید القدس» که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای فاطمیون در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود؛ بلکه راه و منش او یک مکتب انسان‌ساز و مدرسه درس‌آموزی برای همگان است. با این حال سالگرد شهادت او و ابومهدی المهندس فرصتی مغتنم برای بازخوانی محور‌های مکتب سلیمانی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی مهم‌ترین مولفه مکتب سلیمانی را باور و اعتقاد قلبی او به اسلام ناب محمدی دانست و افزود: حاج قاسم شیعه اثنی عشری بود و به تمام معنا به اهل بیت(ع) باور و علاقه داشت. بار‌ها دیده شده بود که او در صحنه‌های عملیات به حضرت زهرا(س) متوسل می‌شد. او در جبهه مقاومت علاوه بر حمایت از شیعیان از مظلومان دیگر ادیان همچون مسیحی‌ها، ایزدی‌ها و اهل سنت حمایت می‌کرد.
وی از شهید سلیمانی به عنوان چهره ممتاز دشمن‌شناسی یاد کرد و ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی به تمام معنا دشمن‌شناس و استکبارستیز بود که همانند او چهره‌ای در جهان اسلام وجود ندارد. او به آرمان امام خمینی(ره) در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین جامه عمل پوشاند و در این راه به شهادت رسید. حاج قاسم با وجود اینکه چهره محبوب آحاد مردم بود، فرمانده قهرمانی بود که تعامل او با حاکمان دنیا بسیار تاثیرگذار بود، اما این امر او را از خادم ملت بودن دور نکرد.

گنابادی‌نژاد تاکید کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی سبب شد که توطئه ترامپ و دشمنان اسلام نمایان شود و سبب محبوبیت روزافزون او در جهان اسلام شد به طوری که امروز بعد از ۴ سال از شهادت او، در سراسر دنیا مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی درحال برگزاری است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: مجاهدت‌های حاج قاسم باعث شد تا در کشور‌های اسلامی باورِ «ما می‌توانیم» احیا شود به گونه‌ای که جبهه مقاومت برای مبارزه با مستکبران چهره عملی پیدا کرد.

وی یادآور شد: با عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی ازهم پاشید و امروز وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در فلسطین سبب شده فریاد انزجار و بیزاری از این رژیم نه تنها در کشور‌های اسلامی بلکه در سایر کشور‌های اروپایی نیز طنین انداز شود. این نیست جز آنکه آمریکا تئوری و هدفی جز کشتار و آدم‌کشی ندارد.

گنابادی‌نژاد گفت: ما مکررا از آمریکا و اسرائیل شنیدیم که مدافع حقوق بشرند، اما این پیکر‌ها خبر از چیز دیگری می‌دهند. شهدا اثبات کردند دشمنان ما چهره‌ای جز آدم‌کشی در کره زمین ندارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه کارنامه آدم‌کشی آمریکا کارنامه‌ای مفصل و طولانی است، تاکید کرد: ۱۰۰ میلیون سرخپوست به قتل رسیدند تا آمریکاییان مستقر شوند. کجا بودند بنیاد‌های حقوق بشر تا این جنایات را منعکس و افشا کنند؟ آمریکا در ویتنام ۳ میلیون نفر را قتل عام کرد. آمریکا ۲۲۰ هزار انسان بی گناه را در هیروشیما، درلحظه نابود کرد. ارمغان آمریکا برای منطقه چه بود؟ آن‌ها با اتهامات واهی به عراق حمله کردند و قریب به ده سال در عراق حضور داشتند، اما حاصل حضور آن‌ها چه بود جز گروهک‌هایی چون القاعده و داعش که مولود آمریکا و اسرائیل هستند. زمانی که بیش از یک میلیون نفر از مردم عراق قتل عام شدند، بنیاد‌های مدافع حقوق بشر کجا بودند؟ این محفل فرصتی است تا زنان و مردان و جوانان ما از این جنایات آگاه شوند.

وی خاطرنشان کرد:، اما چه کسی با داعش مبارزه کرد. آیا غیر از جبهه مقاومت و سردار سلیمانی بود. آیا اتهام او غیر از مبارزه با داعش بود. چرا آمریکا دستور به قتل کسی داد که داعش را نابود کرده بود. در این راستا شهدای کرمان اثبات کردند که اسرائیل و آمریکا هویتی جز آدم‌کشی ندارند و حادثه کرمان تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است.

گنابادی‌نژاد در پایان بیان کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم، آنچه از جنایات آمریکا و اسرائیل اتفاق افتاده از سر قدرت نیست. این‌ها همان ناله‌ها و توان آخر ابرقدرتی رو به نابودی است و ان‌شاءالله به زودی وعده الهی محقق می‌شود و نماز جماعت با امامت رهبر انقلاب در بیت المقدس برگزار خواهد شد. امروز دیگر شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل شعار مردم ایران نیست و مردم دنیا پشت این شعار ایستادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->